cookies

 

Serwis internetowy swiatkotow.pl używa plików cookies.

Korzystając ze strony internetowej www.swiatkotow.pl wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

zakładki zdjęcia/filmy

Forum dyskusyjne

Odpowiedz
Autor Wiadomość
Rozmiar tekstu: A+ A-
285016473.jpg Magdalena
Skąd: Dabrowa gornicza
Ilość wiadomości: 1
Dodano: 2012-03-08 10:44:59
Witam serdecznie.
Moja kociczka ma od tygodnia katarek ciągle mokry nosek i kicha czy są jakies sposoby na to by jej pomóc?
Kolejna sprawa to zapach z pyszczka jast nieprzyjemny nie wiem oże to kwestia diety, całkowicie ten mój kotek zwariował nie che jeść kociego jedzenia tylko parówki i to też nie wszystkie. Prosze o info która karma jest taka żeby kota przestawić bez bólu na inne jedzenie bo niedługo będę jej musiała smazyć kotlety;)
swiatkotow Gargamel
Skąd: Opole
Ilość wiadomości: 1
Dodano: 2012-03-11 11:49:58
Cześć Magda,
jestem początkującą właścicielką Kota, ale na temat kociego kataru już coś wiem.
Wzięłam moją 4-letnią Kawę ze schroniska i już wtedy kapało jej z noska. Miała ciemną wydzielinę i potrafiła przez parę minut non stop kichać. 
Jedyne wyjśćie, to jechać z kotkiem do lekarza. Z Kawusią byliśmy kilka razy po zastrzyk (antybiotyk). Jeździelmy co drugi albo trzeci dzień. Dopiero po jakichś 2 tygodniach jej przeszło. 
Co do reszty pytań, to o brzydkim zapachu z pyszczka jest tu artykuł: poszukaj, na pewno są dobre rady.
A z jedzeniem nie wiem... Moja Kawcia jest "wszystkożerna", co nie zmienia faktu, że jak ma w misce kocie żarcie, a Pani robi schabika, to mięsko jej się bardziej "uśmiecha".
Ja osobiście staram się zbytnio nie rozpiszczać mojej młodej: jedzenie dostaje dwa razy dziennie: rano mokrą karmę, a wieczorek chrupki. No i staram się po powrocie z pracy dobrze Kotka po mieszkaniu "przegonić" (laserek, piłeczka...). Gdy się już wybawi, wybiega i wyskacze - jest głodna i wcina to, co jej dam.